vision drive connect nfc

VISION DRIVE CONNECT

Connecteer met shoppers en creëer een digitale brand experience

Communiceer tussen de handen van shoppers en creëer een digitale interactie dankzij een extra NFC- en QR-tag op ons VISION DRIVE-product. 

VISION DRIVE is een mobiel displaynetwerk dat op winkelkarren wordt geplaatst tussen de handen van de consument. Een NFC- en QR-tag maakt het mogelijk om te werken met dynamische content: video, gaming, promotie, recept, scratch & win, AR, ... Bereik consumenten op een persoonlijke, creatieve en digitale manier gedurende de volledige winkelreis en laat ze een unieke gebruikers- en merkervaring beleven. Uw boodschap blijft minstens 3 weken zichtbaar op de winkelkarren. Marketeers die een vooruitziende blik hebben, zien dat NFC kan bijdragen aan een interactieve beleving en zo een diepgaande relatie met de consument kan opbouwen.

Een consument bewaart zijn winkelkar gedurende 40 tot 45 minuten, waardoor uw boodschap de nodige aandacht krijgt. Door het plaatsen van de juiste promotie of een ander type boodschap, zorgt deze drager voor de nodige merkbekendheid van op de parkeerplaats tot in het winkelpunt.

40 POS: Carrefour-hypermarkten
8.000 trolleys: Carrefour
Duur van de campagne: minimaal 3 weken

Marktcijfers

  • 77% van de Belgen hebben een smartphone in vergelijking met de totale Belgische bevolking*
  • >80% van de smartphones in België is uitgerust met NFC*
  • >40% mobiele gebruikers gebruiken hun smartphone in de winkel*

*Bron: Karott - Statbel - Digimedia 2018

Waarom kiezen voor Vision drive connect?

Bevoorrecht moment tussen merk en consument
Aanwezigheid gedurende de ganse winkelreis
De NFC en QR tag laten toe te werken met dynamische content: video, game, promotie, recept, scratch & win, AR, …
We kunnen uw dynamische inhoud van A tot Z creëren en beheren
Creëert een unieke gebruikers- en merkervaring
Lange blootstellingstijd (gemiddeld 40 tot 45 min.)
Ideale tool om de download van uw app te boosten